2012. október 30., kedd

Part 2

„ Öleljük meg egymást, szívesen, meghitten, és szeressük egymást: úgy áld meg az Isten. „
A viszontlátás pillanata


   Szomorú mosollyal az ajkaimon simítok végig a kicsi Ana arcán, aki fejét az utazás alatt az ölembe fekteti. Amióta ő az életem része, tudom, hogy bármi is történjék velem avagy körülöttem, ő mellettem lesz, ahogyan én is mellette leszek, amíg csak élek.

   Ő belőle tudtam csak erőt meríteni arra, hogy ne hagyjam el magamat, és hogy új életet tudjak kezdeni.

   Mellette, minden rosszat elfelejtek arra a kis időre, amíg együtt vagyunk. Olyankor egyedül is csak az cél lebeg előttem, hogy ő boldog lehessen. És ezt a színvonalat, igyekszem is megtartani, ahogyan csak tudom.

   Igaza volt Loren – nek akkor amikor azt mondta, hogy a „gyerekeinknek” a jó, amiért ők még nem tudják úgy érzékelni, és felfogni azt ami körülöttük zajlik. S ez talán így is van rendjén. Nekik még a vidámság, az öröm és szüntelen kacagások járnak, nem pedig a fájdalmas gyötrelmek, és amik velük jár: a szenvedés.

-          Kérjük kedves utasainkat, hogy csatolják be, biztonsági öveiket, mert hamarosan landolunk. – gondolataimból, az egyik utaskísérő hangja térít vissza a jelenbe.

   Amíg körülöttem a többi utas, a stewardess-ek kérésének tesznek eleget, addig én az ölemben édesen alvó kis angyalt, kezdem el ébresztgetni, aki a hatalmas szürkéskék szemeit álmosan nyitja ki. Miután sikerül felébresztenem őt, visszaültetem a helyére, csak hogy betudjam csatolni az övét, ahogyan ezt nem sokkal később az enyémmel is teszem.

   Nem sokkal azután, hogy mindenki bekapcsolta a biztonsági övét, a gép földet is ér. Kikapcsolva az öveinket, először kiveszem a tárolóból a válltáskámat, majd Ana-t az ölembe véve az előttünk lévő utasok után megyek.

   Este lévén, kicsit hűvös az idő odakint, így Ana-t még jobban magamhoz szorítom, majd elindulunk a csomagunkért.

   A bőröndjeinkre várva, két ismerősen csengő hangot hallunk meg, akik a nevünket kiáltják  Megfordulva a felénk tartó hosszú szőke hajú barátnőmet vélem fel ismerni, és mellette pedig a leendő sógornőjét.

   Az egykor még fiatal lány helyett, egy felnőtt és gyönyörű nő áll előttem Mia Grey személyében. Hosszú gesztenyebarna haja hullámosan ejtődik a vállára, míg sötétkék szemei a viszontlátás örömétől csillognak.

   Először Kate ölel magához minket. Amikor elereszt hagyom, hogy átvegye tőlem Ana-t, az én nyakamba pedig Mia borul.

-          Úgy örülök, hogy ennyi idő után újra találkozunk Ana! Sajnálom ami közted és a bátyám között történt - mondja, miközben elenged.

-          Én is örülök neked Mia. – mosolygok rá kedvesen, de a mosolyom nem szívből jön.

   Vajon mit mondhatott nekik ő, hogy miért szakítottunk? Mit talált ki?

-          Ő, a te...? – kérdezi vonakodó kíváncsisággal, miközben Ana és Kate párosát tünteti ki figyelemmel.

-       Örökbefogadott lányom  – válaszolom, megnyugtatva őt 

-          Óh, én azt hittem. Kérlek ne haragudj  Csak... – kér elnézést, és közben látom, amint a megfelelő szavakat keresi.

-          Nincs semmi baj. Köszönöm, hogy kijöttetek elénk – váltok témát.

-          Naná, hogy kijöttünk értetek. Hiszen nélküled nem is mennék férjhez! – mondja komolyan szőke hajú barátnőm, s újra magához ölel.

   Miután kiölelgetjük magunkat, Ana-t és Mia-t bemutatom egymásnak, majd amikor a bőröndjeinket sikeresen átvesszük, kifele indulunk Kate kocsijához.

   Nem sokkal később amikor megérkezünk Kate –ék lakásához, amelyet még anno a távozásom előtti egy hónapban vásároltak meg nekünk a szülei. Hihetetlen számomra, hogy még mindig ebben a házban laknak, ahelyett, hogy valami egocentrikusabb, avagy nagyobb és műveltebb helyre költöztek volna már.

   Amikor sikerül nagyjából berendezkednünk, a régi szobámba, Ana-t megfürdetem, majd miután eszik egy kis lasagne-t amelyet Mia készített el, lefektetem őt, és mind addig az egyik kedvenc meséjét olvasom, ameddig el nem alszik. Mielőtt kilépnék a szobából, egy apró puszit nyomok a homlokára, majd csatlakozom a nappaliban borozgató barátnőmhöz, és sógornőjéhez...

   Korai hajnal van, amikor felébredek, és rájövök, hogy mind a hárman a kanapé előtti perzsaszőnyegen aludtunk el, mellettünk pedig a három Rose-s üres üveg, és poharak. Mielőtt teljesen elfeküdhetnék  a  nyakukat a lányok, felkeltem és utána pedig Kate szobájába kísérem őket. Mikor mind a kettőjüket az ágyra fektetem, azon nyomban sikerül is visszaaludniuk.

   Hitetlenkedve megrázom a fejemet, és mivel már az álom is kiment a szememből, úgy döntök, hogy veszek egy jó meleg lazító fürdőt, ahol hosszas elmélkedésemből, a mai napi hiányos ruha viseletem ijeszt meg.

   Remek. Mondhatom szép kis barátnő vagyok, ha még a ruháról is megfeledkeztem. Még is mit fogok felvenni? – korholom magam, és esek kétségbe, miközben egy lenge melegítő alsóba és felsőbe bújok bele.

   Remélem Kate – nek lesz valami rám illő ruhája – ebben bízva, egy bögre meleg teával megyek az egykori szobámba, ahol az ágytól nem messze eső fotelban foglalok helyet, miután elővettem a laptopomat  Felnyitva a laptopot, mikor pár másodpercnyi idő után bekapcsolódik a gép, a leendő könyvemhez kezdek el inspirációt keresni.

   Hosszas sikertelen próbálkozás után, arra a döntésre jutotok, hogy először egy szerelmes drámába kezdek bele, amelyben a fájdalom, a düh, és a szenvedés sok szerepet fog kapni. A fejemben egy félig meddig kiötlött történet kezd kialakulni, amikor angyalkám hangjára leszek figyelmes.

   Lecsukva a laptopom fedelét, amelyen az idő már reggeli nyolcat mutat lépek a vasrácsos ágyhoz, és Ana mellé ülök, aki felébredvén, az ölembe mászik, a fejét pedig a nyakamba fúrja.

-          Jól aludtál, kisangyalom? – kérdezem, a hátát dörzsölgetve.

-          Ühüm – jön is a szűkszavú felelet, néhány másodperc elteltével.

   Körülbelül negyed óra elteltével, még mindig az ölembe tartva Ana-t, lépek ki a szobából, és a konyha felé tartok, ahonnan finom rántotta és a frissen főtt kávé illata száll felénk. A konyhában, Mia-ra találunk rá, aki épp az asztalra leterített tányérokra szedi ki a rántottát, és a mellé kisütött szalonnát.

-          Jó reggelt! – köszönök neki Ana-val, aki vidáman mosolyogva tekint ránk.

-          Jó reggelt nektek is. Épp most lettem kész a reggelivel, üljetek le és egyetek – terel minket a sarokülő felé.

   Kicsit nehezebben, de még is sikerül leülnöm, Ana-val, aki most oldalra fordul az ölemben. Majd amikor Mia is helyet foglal velünk szemben, neki állunk a reggeli elfogyasztásának. Közben pedig a lány kérésének eleget téve, röviden mesélek neki a párizsi életemről, és a munkámról.

-          És, ha nem veszed tolakodásnak, megkérdezhetem, hogy a kis Ana, hogyan is került hozzád? – kérdezi meg, és amikor az arcára emelem a tekintetem, észreveszem a szemeiben a kérdés feltétel utáni félelmet.

   Nem mondom, hogy váratlanul ért ez a kérdés. Hiszen számítottam rá. Csak éppenséggel nem Ana jelenlétében. Hiába tudja ő, hogy nem én vagyok az igazi anyukája, mégsem szeretek erről beszélni olyankor, ha ő is velem van.

-          Az a helyzet, hogy... – kezdenék bele a válasz féleségbe, amikor Kate toppan be a konyhába, rendkívülien kipihenten és frissen.

-          Jó reggelt fiatalság! Milyen csodálatos ez a reggel. Nem igaz? – huppan le mellénk, vidáman.

   Összehúzott szemöldökkel nézek rá, bármilyen rossz ómen után kajtatva. De semmi jelét sem látom annak, hogy akárcsak idegeskedne, avagy még mindig részeg lenne.

-          Neked is – köszönök vissza  én is, még mindig kétkedve – Hogy lehet, hogy nincs rajtad semmilyen para, avagy idegesség?

-          Már miért lenne? – néz vissza rám, kérdőn. – Ja, hogy az esküvői para?! – kapcsol hirtelen. – Áh, de hogy is. Sőt mi több, kiegyensúlyozottan  boldognak érzem magam. Hiszen még is csak férjhez készülök menni. Vagy mi a szösz?! – ránt egyet a vállán.

-          Hihetetlen vagy. Ugye tudod? – rázom meg a fejem, nevetve.

   Nem sokkal később, a reggeli elfogyasztása után,  amíg Kate letusol, és én átöltöztetem Ana –t,  és magam is egy utcai ruhába bújok, addig Mia rendet tesz a konyhában utánunk. Majd amikor mindannyian útra készen állunk, lebaktatunk Kate vadonatúj fehér cabriójához. Amelynek a megcsodálása után, amikor mindannyian beszállunk, Kate már indít is a Grey villába. Ugyanis az esküvőjét, Eliot-ék szüleinek hatalmas villájának, a hátsó udvarában tartják.

   Végül is, Kate mindig is egy szabadtéri esküvőt szeretett volna.

-          Egyébként Ana, a te nyoszolyólány ruhádat a saját méreteim alapján készítettem el – mondja hátra fordulva felém. – Bocsi, hogy nem szóltam korábban. Elfelejtettem.

-          Remélem még egy és ugyanaz a ruhaméretünk. De azért, hálásan köszönöm neked, hogy nem feledkeztél meg rólam.

-          Ha ezt azért mondtad mert, hogy kövérnek titulálsz engem, avagy magadat, akkor jobb ha tudod, hogy nincs igazad.

-          Én semmi ilyesmit nem mondtam. – védem meg magamat.

-          De gondoltál rá – vágja rá.

-          Lehetséges. – mondom alig halhatóan, miközben Ana–t figyelem, amint kíváncsi – fürkésző tekintettel figyeli a várost.

   Amikor Kate befordul a hatalmas villa bejárati ajtó - márvány lépcsője előtt, enyhe szorongás és idegesség kerít a hatalmába. Ugyan is pillanatok avagy percek kérdése, és újra szembetalálhatom magamat „ötven árnyalattal”, azaz Christian Grey-el. Akinek a nevét, hosszú idő során, most először tudom csak kimondani magamban.

   Mély lélegzetet véve, szállok ki a kocsiból, majd a magammal hozott fehér válltáskámat a vállamra kapva, fogom meg Ana kezét, akivel együtt követjük Kate-t és Mia-t, befele a villába.

   A villában hatalmas felfordulás fogad minket. Mindenki sürög-forog, tálcákkal és díszítésekkel a kezükben.

   Nem tudom, hogy hogyan és mikor kerültünk Ana –val a hátsó udvarra vezető teraszhoz, de a látvány azt hiszem mind a kettőnket lenyűgöz. Fehér - Orchidea virág koszorúkkal díszített székek, és a körülöttük lévő állványok állnak. Ami mellett a fehér és a vörös rózsával futott magasodó bokrok, még szebbé teszik a kívánt hatást. Pont úgy néz ki ez az egész, ahogyan azt barátnőm megálmodta.

-          Anastasia, kedvesem! Hát itt vagy. Annyira örülök, hogy te is eljöttél – hallatszik egy ismerősen csengő női hang, a hátam mögül.

   Megfordulva, Mrs. Grey-el találom szembe magamat. Aki már gyorsan az ölelésébe is von. Mivel nem akarok udvariatlan lenni, így én is viszonzom az ölelését.

-          Ha a fiam meglát téged, el lesz ámulva. És talán, újra visszakapjuk majd azt a Christian-t akit akkor láttunk, amikor ti együtt voltatok – enged el, és kedvesen rám mosolyog.

   Nem tudokm mit mondani erre, helyette igyekszem viszonozni a mosolyát, minden kínosság és zavartság nélkül.

-          Én is örülök, hogy újra látom Greace. Hadd mutassam be önnek Ana-t, a fogadott lányomat. - mutatom be neki, a mellettem álló kis szőkeséget. – Kicsim, köszönj szépen.

-          Csókolom – teljesíti is a kérésemet, egy hatalmas mosollyal az arcán.

-          Szervusz édesem. – simít végig az arcán, kedvesen. - Óh, de édes. Kate nem is említette, hogy örökbe fogadtál egy kis lányt. – néz rám, majd a kislányra, hitetlenkedve.

-          Igazából én kértem meg arra, hogy ne szóljon senkinek se róla. – húzom el a számat kissé kínosan.

-          Értem. – bólint. – De azért remélem, később majd mesélsz róla.

-          Rendben. – egyezek bele.

   Majd mint egy végszóra megjelenik Kate és Mia, mögöttük pedig Kate szülei és Mr. Grey.

-          Ana kedvesem – ölelnek magukhoz Kate szülei.

   Ana láttán, az ő reakciójuk szintén ugyanaz volt, mint Greace –é. De mi másra is számíthattam volna?! De ahogyan Greace, ők is barátságosan fogadják Ana-t. Aki mintegy negyedkiló felesleges teherként, bomlik le a vállamról.

   Mivel alig két óra múlva egy esküvő fog lezajlani a kertben, képtelenek vagyunk a bájcsevegésünket későbbre hagyni.
   
   Majd Mia kíséretében, a villa egyik legnagyobb szobájába megyünk. Ahol  minden olyan eszköz a segítségünkre akad, amelyre éppenséggel szükségünk van.
   
   Rövidesen mindenki tündöklően és gyönyörűen áll meg a szobában lévő hatalmas tükör előtt, és utolsó simításként, mindannyian egyszerre simítunk végig a ruháinkon.
   
   Először Kate-t figyelem meg. Akin egy gyönyörű szép fehér csipkés Ruched Bodice taft váll nélküli – ujjatlan különleges menyasszonyi ruha egyike áll. A mellrészétől kezdve egészen a fodrok kezdéséig a felső részét a ruhának, Tajvan gyöngyök díszítik  A ruha alja pedig habos fűzött fodrokban ér földet. A nyakán egy Srassz, kristályos nyakláncot visel, amelyhez egy ugyan olyan fülbevallót  és hajdíszt is visel, amely tökéletesen áll, a fonatos kontyban álló hajához. Amelyet oldalra csatolva, rózsaszín – rózsa alakú csattal tűzött fel.

-          Annyira gyönyörű vagy. – szólalok meg, miközben az államat barátnőm vállára teszem. De közben igyekszem vissza fele pislogni a könnyeimet, hogy még véletlenül se folyjon szét a szemfestékem.

-          Mindannyian azok vagyunk. – mondja, és magához ölel. – Örülök, hogy itt vagy.

-          Én is. – mondom az igazat.
   
   A kis érzelmi megnyilvánulásunk után, a tekintetem Mia –ra és Ana-ra esik. Akik ugyan olyan ruhát viselnek mint én. Pánt nélküli, halvány barna színű földet érő ruhában tündöklünk mind a hárman, amelyet a derék táján egy csoki barna hosszú masni fut át, amelynek a vége a ruhánk hátulján terjed szét. A ruhánk alja csak úgy mint a Kate–é, fűzött fodrokban omlik le a földig. Ékszerként, Cirkónia kristályos láncot, és fülbevalót viselünk. A hajunk pedig laza loknikban omlik a vállunkra, amelyekbe Srasz kristályos haj díszeleg.
   
   Amikor elérkezettnek látszik az idő, elindulunk lefele a földszintre. Ahonnan amikor felcsendül Wagner szimfóniája  először Ana lép ki, egy kis virágszirmokkal teli kis kosárral.
   
   Mire mindenki feláll a helyéről, és mosolyogva nézik, amint Ana végig szórja előttünk az utat. Utána én és Mia indulunk el, és mindaddig amíg őszintén és szívből mosolygok amíg el nem érünk az oltárnak nevezhető helyig. Ahol Eliot, fehér szmoking-ben és világos kék nyakkendőben, áll a pap előtt. Mögötte pedig, egy számomra ismeretlen fiatal srác, és a világ legpiszokabbul jóképű férfija áll. Fekete szmokingban és fekete csokornyakkendőben.

   Amikor a tekintetünk összekapcsolódik, elvesztem a külvilággal a kapcsolatot, és csak is az ő hitetlenséget és örömet sugározó szürke szemeibe nézek....

Sziasztok. 
Elnézést, amiért ennyit kellett várnotok a folytatásra, de az az igazság, hogy a gépem haldoklik. S ez révén, tökre be van lassulva, és nem mindig akar engedelmeskedni. :(
A végéért szintén elnézéseteket kérem, de az a helyzet, hogy a folytatás még nem igazán tiszta bennem. Így ez révén nem akartam csak úgy valamit oda sühinteni, amely után, esetleg nem tudnék kijönni. :S
Az előző részhez írt véleményeket borzasztóan nagyon szépen köszönöm! Nagyon boldog voltam amikor megláttam, hogy ennyien írtatok. :)
A következő fejezet várható időpontja, hétfőn avagy kedden várható. De lehetséges, hogy hamarabb. 
Love_Day

Extrák:

5 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó lett a fejezet.Úgy tűnik a kis Ana mindenkit levesz a lábáról kíváncsi vagyok Christian hogy viszonyul majd hozzá na és persze arra is hogy alakítod majd a történetet...

    VálaszTörlés
  2. hali

    mondtam már h imádlak nem hát nem is értem miért na jo vicc volt persze h imádlak
    nos a feji szupi nem gondoltam h 1ből jön az esküvö de érdekesen várom az utána lévő party
    miért érzem h mrs Robinson is ott lesz és beszél vele?? remélem nem ajálja Chrisnek h kicsi Ana 10év mulva remeg sub lenne ???
    kiváncsian várom Ana és Chris párbeszédét
    ja és utolso sorba kérlek héten legyen még 1 feji mert nem vagyok benne biztos h kibirom ez a sok idöt :P
    várom a kövit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  3. Szia, nagyon jó volt, olvastam volna még tovább és tovább :D Tetszett, hogy nem kellett sokat várni az esküvőre és persze az első pillantásra sem. Azt nehezen tudom elképzelni, hogy Christian így kimutatja az érzéseit, mármint "Amikor a tekintetünk összekapcsolódott elvesztettem a külvilággal a kapcsolatot, és csak is az ő hitetlenséget és az örömet sugározó szürke szemeibe néztem...." De jól kezdődik.

    Andi

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁ Imádtam imádtam imádtam! Nagyon-nagyon jó volt ez a fejezet (is) DE itt abba hagyni?!? Miért kínzol minket? Vajon mi történt Christian-nal? (És talán, újra visszakapjuk majd azt a Christian-t akit akkor láttunk, amikor ti együtt voltatok) Ezzel mire akartál utalni? Visszatért az eredeti Christian amikor Ana elhagyta vagy rosszabb lett? Mert a Sötét 50 árnyalatába azért leírta hogy Christian milyen sz*rul volt amikor Ana otthagyta.
    Nagyon remélem Hogy mrs Robinson nem kavar be...
    Egyszóval imádtam!!!!! :D Siess folytatással!!


    Forci :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, nagyon jó lett, alíg várom a folytatást XD

    Nati

    VálaszTörlés

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°