2012. november 3., szombat

Part 3

"Amikor egy gyermek tekintete a tiéddel kapcsolódik össze, mindent más színben látsz. Amikor egy gyermek rád mosolyog, képtelen vagy nem viszonozni azt. Mert mi sem fontosabb annál, ha azt a gyermeket mindig mosolyogni, és boldognak lásd. (Saját)"
Szemtől - szemben, Mr. Ellenállhatatlannal!


...Amikor a tekintetünk összekapcsolódik, elvesztem a külvilággal a kapcsolatot, és csakis az ő hitetlenséget és az örömet sugározó szürke szemeibe nézek....

   Azonban mire észbe kaphatnék, hogy mégis mi a fenét művelek, amikor arra a döntésre határoztam el magamat, hogy semmilyen jelét sem fogom adni annak, hogy még mindig érzek valamit iránta... elfordítom a tekintetemet róla. Hosszú perceknek tűnik számomra, mire a figyelmemet újra a házasságot kötő fiatal párra tudom emelni.

   A szertartás gyönyörű, és amikor a pap végszóként kimondja, hogy a vőlegény megcsókolhatja a menyasszonyt akkor Elliot, hogy még színesebbé tegye ezt a pillanatot mindenki számára, hátra dönti barátnőmet, aki egy nagyot sikkantva fonja a karjait újdonsült férje nyaka köré. Majd amikor megtörténik az első hitvesi csók, mindenki nagy tapsviharban és üdvrivalgásban tör ki. Ezután pedig mindenki egyszerre tódul az ifjú pár köré, hogy a jókívánságaikat és gratulációikat tudják átadni nekik.

   Majd Grace kérésének eleget téve, a felállított sátorban lévő kijelölt helyeken foglalunk helyet. Az örömanyák és az örömapák utáni tósztot  én folytatom. Felidézve egy rövidke kis emléket, amelyen barátnőmmel könnyezve mosolygunk egymásra,  egy néhány soros idézettel fejezem be a gratulációmat, amelyet külön az ifjú párnak írtam.

-          „Akit párodul melléd rendelt az ég, becsüld meg, szorítsd meg kezét. És ha minden álmod valósággá válik, akkor se feledd el, Légy hű mindhalálig.” ...tiszta szívből kívánom, hogy ez a szerelem, amely köztetek van, örökké tartson – emelem fel a poharamat, ahogyan mindenki más is teszi. – Az ifjú párra! – kiáltom, majd kortyolok egyet a pezsgőből, miután viszonzom Kate és Elliot ölelését.

   A figyelem nem sokkal később Christian-ra terelődik, aki pár szavas mondatával, mindenkit levesz a lábáról, köztük engem is. De amikor a tekintetünk találkozik, igyekszem minél közömbösebben viselkedni, az ő irányába. Éppen ezért intézem mindig úgy a következő órákban, hogy inkább kínzom magamat egy hatalmas társaságban, mint hogy beszélgetésbe elegyedjek vele. Még akkor sem, ha legbelül a pillangóim ezerszeresen kelnek szárnyra, amiért újra látom őt teljes valójában.

   Akikkel csak tudok, néhány perc erejéig mosolyogva váltok szót, de amikor a hosszú asztalon lévő terítékhez érek, egy megkönnyebbült sóhaj hagyja el az ajkaimat, amiért végül egyedül lehetek, legalább egy kis ideig...

   Ám mint mindig, a legeslegrosszabb pillanatban szólom el magam. Ugyanis néhány perc múlva, egy fekete szmokingos alak lép mellém, akit csupán a jelenlétéből egyből felismerek.

   Ő az. Itt áll tőlem alig pár centire, közel egy érintésnyire.

   Ó, a csudába! Ilyen peches is csak én lehetek! – csattanok fel gondolatban. – Miért nem történik egyszer az, amit én szeretnék?

-          Miss Steele, milyen elragadóan néz ki ebben a ruhában! – mély érzéki hangját hallva érzem, amint a bőröm libabőrös lesz, és a szívem hevesebben kezd el dobogni. – Rég nem találkoztunk.

-          Köszönöm Mr. Grey. Ön is kifogástalanul néz ki ma – nyögöm ki, miközben igyekszem összeszedni magamat. – De ha most megbocsájt... – mondom, és már el is slisszolnék, ha a karom után nem kapna.

   Beleborzongok az érintésébe, amely során újra felszínre törnek bennem azon pillanatok történései, amikor az ujjait és ajkait a bőrömön éreztem.

   Nem! Nem és nem! Nem gondolhatok most erre! – rázom meg a fejem gondolatban, és akármennyire is fáj, de kihúzom a karomat Christian kezei közül. És teszek még egy lépést a távozásom közepette, de amikor kiejti a nevemet, megtorpanok.

-          Anastasia...

   Mégis hogyan képes erre? Hogyan képes megállásra késztetni a hangjával?

-          Szeretnék veled találkozni.

-          Nem lehet – vágom rá hirtelen.

-          Vagy nem akarsz - jelenti ki. – Mond ki, hogy nem akarsz velem találkozni – kéri. – Mondd a szemembe! – utasít, mikor nem szólalok meg. – Anastasia, mondd ki! – ismétli el az utasítását, miközben maga felé fordít.

   Hihetetlen, hogy még ennyi év eltelte után is, képes arra, hogy utasítást adjon ki nekem. Mégis kinek hiszi ő magát?!

   Mr. Ellenállhatatlannak! – feleli ördögi felem, aki két évnyi szabadság után visszatérni kívánt.  Nagyon vicces! – fintorogva felelem vissza neki.

   Mély levegőt veszek, hogy kimondhassam neki azt amire kért, ám mielőtt szólásra nyithatnám a számat, Ana jelenik meg, egy orchidea virágból készült koszorúval, amelyből az ő fején is díszeleg egy.

-          Mami, mami, nézd! Ezt neked hoztam. Elliot bácsi megengedte, hogy ezt neked adjam – mondja egy hatalmas mosoly kíséretében, és az említett tárgyat pedig felém tartja.

   Látom Christian arcán a döbbenetet, és a zavarodottságot. Vajon most azt feltételezi magában, hogy netalán férjhez mentem, vagy összejöttem, egy olyan férfival akinek van egy gyereke? 

     Aranyos mosolya láttán az én ajkaim is mosolyra húzódnak. Majd ellépve Christian–tól, lehajolok Ana–ért, aki amint az ölemben tudja magát, a fejemre helyezi a koszorút.

-          Köszönöm hercegnőm! – nyomok egy puszit az arcára.

-          Tetszik? – kérdezi kíváncsian.

-          Igen – felelem mosolyogva.

   A családi kis meghittségünket Christian köhintése zavarja meg. És bár nem igazán fűlik hozzá a fogam, mégis jobb, ha most adom a tudtára, hogy Ana ki is számomra.

-          Kicsim, hadd mutassam be neked Christian-t, Elliot bácsi testvérét – szólítom meg Ana-t, aki kíváncsian fürkészi, az éppen őt figyelő férfit.

-          Christian, ő itt Ana. Az örökbefogadott lányom – szólítom meg, de a tekintetemet a  karjaimban lévő, angyali kislányon tartom.

   Hallom, amint kifújja a levegőt, ám azt nem tudom, hogy a megkönnyebbüléstől-e.

     -          Szia! – hallom meg Ana hangját, amint Christian–hoz szól.

-          Szia kis tündérlány! – viszonozza a köszöntést barátságosan.

   Mire felé kapom a pillantásomat. Őszintén megdöbbent a látvány, amelyet Christian arcán látok. Barátságosan mosolyog Ana–ra, miközben a tekintete ellágyultan ragyog.

   Mi történik itt? Lehetséges volna, hogy Ana őt is elvarázsolta alig egy perc leforgása alatt?

   És mégis, miért önt el ez az egész örömmel, és megkönnyebbüléssel ahelyett, hogy kétségbe esnék, amiért így még nehezebb lesz távol tartanom magamat tőle...?

Sziasztok.
Elnézést, amiért most ilyen rövid fejezetet hoztam, de ezt amolyan plusz fejezetnek szántam. Azaz, ajándék fejezet.
Amelyből lehetséges, ezután minden hétvégén lesz majd, az egész fejezetek mellett.
Az előző részhez írt kommenteket nagyon szépen köszönöm: Reni -nek; Andi -nak; Forci -nak; Naty -nak és kedves névtelennek!
Remélem ez a rövidke kis fejezet is elnyeri majd a tetszéseiteket. :)

Na és most egy felhívás féleségre szeretném felhívni a figyelmeteket... mégpedig arra, hogy: Nem -e lenne kedve valakinek ahhoz, hogy -e történet társírója legyen? 
Bevallom sokáig gondolkoztam ezen, hogy feltegyem -e ezt a kérdést. Hiszen eddig saját magam írtam a történeteimet.
De most még is, arra gondoltam, hogy ha betársulna valaki hozzám társíróként. Akkor esetleg többször lehetne friss, egy héten max. kétszer, de akkor az hosszabb is.
Hogy miért is gondoltam erre? Igazság szerint, azért mert bár ugye ez a történet messze eltér a RobSten-es és Twilight-os történettől,  amelyekhez én hozzá voltam szokva. 
Ez a történet más nekem, és szeretném, ha nem hasonlítana az előző törijeimhez. 
És éppen ezért ha lenne valaki aki belemenne abba, hogy együtt írjuk ezt a történetet, akkor valami olyasmit hozhatnánk ki, ami új, lényegre törőbb. És amilyet persze, még senki sem írt meg!
Ha valaki esetleg szeretne ebben részt venni, akkor az, az alábbi email - címemen elérhet: dorusbaba@citromail.hu
Valóban csak az jelentkezzen, aki - nek ez a kérés és feladat nem okozna nagy gondot.
Remélem lesz valaki, aki ebben részt vesz velem, mert így akkor nem csak nekem segítene, hanem nektek is jobb lenne, ha nem kutyafuttában íródott fejezeteket kapnátok. Hanem szépen átfontolt, megfontolt részeket.. :)

Love_Day

10 megjegyzés:

  1. Kedves Love_Day!
    Elolvastam a történet eddigi részeit és nagyon tetszik. Maga a megfogalmazás is elnyerte a tetszésemet és a cselekmény is. Olvastam a könyv második részét is, de a te verziód sokkal jobban tetszik. :) Remélem, hogy még sokáig olvashatom. :)
    Kíváncsian várom a folytatást. :)

    Love, Tamara Elizabeth Angel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tamara Elizabeth Angel!

      Örömmel olvasom a véleményed, mi szerint az eddigi feltett részek, elnyerték a tetszésedet. S bár van még mit csiszolnom a fogalmazásommal, amelyet igyekszek újítani is... de azért örülök, hogy számodra nincsen vele gond ezzel a fogalmazás résszel. :)
      Ami igaz az igaz, hogy a könyv második részét... de még az első részét, felül nem lehet múlni... de mást kihozni belőle lehet. Ami az én módomban is áll. Valami olyasmit szeretnék kihozni ebből a töriből, amely eltér a könyvtől. De azért, ha egy kis részig is de megpróbálom magam tartani az eredeti könyvhöz... de nem garantálhatom, hogy ez így is lesz.
      Feltett szándékom, hogy a saját akaratom és elképzelésem alapján, hozzak majd ki valami olyat a történetből, amely lehetőleg mindenki tetszését elnyeri, majd a későbbiekben, akik olvassák a történetem.
      Nagyon szépen, köszönöm, hogy leírtad a véleményed. Sokat jelent számomra, ha tudassák velem az olvasóim a véleményüket egy - egy fejezetről. :)
      A folytatás pedig hamarosan érkezik is. ;)
      És őszintén remélem, hogy a következő résznél is olvashatom majd a véleményed.

      Love, Love_Day

      Törlés
  2. hali

    elöször is köszönöm a +1 fejit még akkor is ha rövid
    isteni lett
    nos Chirtian semmit sem változot és ez jo és rossz is igazi Dom
    kiváncsi vagyok hogy Ana hogy fog viselkedni mert az is biztos hogy beszélni fognak de hol?? semleges helyen?? hogyan?? mint két felnött?? vagy esetleg ugy mint ha nem telt volna el ami idö és Chris mint mindig irányitaná de Ana még mindig dacol vele??
    hu annyi kérdés remélem minél elöbb hozod a kövi részt
    ja és gondolkodtam a társ iron is de én inkább vagyok lelkes olvaso és komizo mint iro
    na várom a kövit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni!

      Először is (:D), nagyon szívesen a + fejit. :)
      Nos, valóban hasonlított Christian ebben a fejezetben, arra a férfira, akit már ismerünk. Azonban feltett szándékom, hogy változtassak rajta... még ha egy kicsit is... ;)
      Köszönöm a kérdéseidet, amikre azonban nem itt és most válaszolok... hanem majd a folytatásos részekben.
      Azért, én még is köszönöm, hogy gondolkoztál rajta. És el is fogadom a döntésedet. :)
      Köszönöm, hogy ismét megajándékoztál a véleményeddel. Nagyon boldoggá tettél vele. :)
      A következő rész pedig hamarosan érkezik is.

      Love_Day

      Törlés
  3. Szia,ez a rész is nagyon jól sikerült kíváncsian várom hogyan alakítod a történetet...lehet hogy rövid lett de annál tartalmasabb köszönöm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igazán örülök, hogy ez a rész is tetszett. :) Én köszönöm, hogy itt voltál, hogy elolvastad az eddigi részeket, és hogy véleményt is olvashattam tőled. :)
      Remélem továbbra is olvasod majd a történetet, és véleményt is hagysz majd.

      Love_Day

      Törlés
  4. tényleg isteni lett, el is felejtettem Christian milyen volt igazából a könyvben, most olvasom újra a 2. könyvet és jajjj :D nagyon nagyon csípném ha most majd nagyon de nagyon vissza akarná szerezni :D mondjuk még utána is menne Párizsba, ha az alatt a pár nap alatt nem sikerül neki

    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andi!

      Igazán nagyon örülök annak, hogy tetszett a fejezet. És annak is, hogy benéztél, és véleményt alkottál. Amelyet nagyon szépen köszönök is. :)
      Annyit elárulok, hogy Christian feltehetőleg azon lesz majd, hogy vissza szerezze Ana-t. De, hogy milyen módon, és hogyan... az majd a történet további fejezeteiben kiderül. ;)
      És azt hiszem, adtál is ötletet... amelyen még gondolkozni is a fogok a továbbiakban. :)

      Love_Day

      Törlés
  5. Jaj már megint imádtam! :) Igen csatlakozom az előttem szólóhoz, valóban én is elfelejtettem mát milyen a mi Christian-unk :D
    Sokáig tépelődtem, hogy beküldjem-e a jelentkezésem, de végül úgy döntöttem, hogy nem. Régebben nekem is volt blogom, de töröltem mert nem volt egy idő után ihletem.... imádok írni, de na(aaaa)gyon kezdő vagyok még szóval szerintem csak lehúznám az oldal szintjét (mert biztos vagyok benne, hogy rengeteg olvasód lesz még). Gondoltam rá, hogy az segítség lenne akkor jelentkeznék bétának, de neked remek helyesírásod van, szóval nem hinném hogy szükséged lenne rá .
    Szóval inkább biztatlak, és várom a további fantasztikus fejezeteket! Remélem találsz egy jó társat. :)
    Forci:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Forci!

      Őszintén köszönöm neked is, hogy ismételten megajándékoztál a véleményeddel. :)
      Örülök, hogy tetszett. És köszönöm, hogy legalább elgondolkoztál rajta... bár sajnálom, hogy még sem jelentkeztél... de hát, bízom abban, hogy lesz majd valaki, aki a segítségemre lesz. :/
      De ha bétázást elvállalnád, azt nagy segítségnek venném, és igazán örülnék neki. :)
      A biztatás, az pedig igazán jól jön. Köszönöm!

      Üdv: Love_Day

      Törlés

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°