2012. november 18., vasárnap

Part 5

Csak egy rossz rémálom

„Vannak álmok, amelyek nem szállnak el az ébredéssel. Ez azonban annyira valószerűnek hat, mintha nem is lenne álom. Mintha tényleg megtörtént volna...”


   Az este folyamán, szerencsémre Christian nem próbálkozott meg többet szóba elegyedni velem. Ami aggaszt is egy kicsit.
Na, jó nem kicsit, hanem nagyon is! – szólal meg a belső hang a fejemben..

   Esetleg nem is volt igaz az amit mondott? Csak egy hazug ürügy volt számára, olyasmit a szemembe vallani, amelyet talán nem is gondolt komolyan? Csak azért mondta, mert most nincs senki aki... aki kielégíthetné a vágyait?  De akkor még is miért tűntek oly őszintének a szavai?

   Kérdések. Rengetek kérdés, amelyekre a választ nem találom. Vagy csak egyszerűen nem akarok rá találni.

   Amikor Kate és Elliot, mindenkitől elköszönve a hosszú fehér limuzinnal elindul nászútjukra; Dominikába, lassan minden vendég szedelődzködni kezd, ahogyan azt én is tenni készülök. Csakhogy sem Mia, sem pedig Greace nem enged minket el, így a mai éjszakát én és Ana is a Grey rezidencián kényszerülünk tölteni, amit most nem is bánok igazán. Főleg azért, mert némi alkoholt is sikerült legyűrnöm.

   Elköszönve Greace-től, Ana –val ugyanabba a szobába térünk be, ahova a minap még Christian kísért minket. Amint Ana-t az ágyra fektetem, pillanatokon belül el is szenderedik. Azonban mielőtt én is neki készülhetnék az alvásnak, halk kopogást hallok meg. Az ajtóhoz botladozva, amelyet ki is nyitok, Mia-val találom szembe magamat. Aki egy kék selyem hálóinget és egy váltás ruhát nyomva a kezembe, egy „jó éjt!” köszönéssel, már magamra is hagy, mielőtt még köszönetet mondhatnék neki. Majd reggel! – gondolom magamban.
Becsukva az ajtót, a Mia-tól kapott hálóinggel és a váltás ruhával a fürdőszoba felé veszem az irányt...

   Mikorra a friss fürdővel végzek, már kezdem érezni, hogy az alkohol lassan kezd kiürülni a szervezetemből. Így minden dőléstől, avagy eséstől mentesen sikerül belebújnom a finom kék selyem hálóingbe. Amely úgy tapad rám, mintha rám öntötték volna.
Kilépve a fürdőszobából, a hatalmas ágyhoz sétálok, majd befekszem az én kis angyalkám mellé. Akinek az arcára egy apró puszit nyomok, miközben betakarom magunkat, majd egy kis idő után, érzem amint engem is lassan elnyom az álom...

   „Egy sötét utcán találom magam, hol vad kutya morgásokat és ugatásokat hallok, hol pedig hangosan nevető mély férfi hangokat. A félelem az egész testemet elárasztotta, miközben futok és csak futok valami elől. Amikor fel – felbukok valamiben, akkor újra felállok és tovább futok. A hajam csapzott, míg a kék selyem hálóingem koszosan és cafatokban lóg rajtam.

   Látok egy fehér deszkás házat, amelynek az ajtaján teljes erővel dörömbölni kezdek.

-          Kérem, engedjenek be! Hallják? Segítsenek... kérem! – kiáltom zokogva, rémülten.

   Amikor senki sem nyit ajtót, a kezemet a kilincsre csúsztatom, amelyet lenyomva, az ajtó fület sértő nyikorgással tárul ki.
Remegve lépek be az ajtón, amelyet halkan be is csukok magam mögött, és a hátamat erősen nekivetem.

   Mielőtt egy kis időre megkönnyebbülhetnék, mély dörmögő férfihangot hallok meg. Ijedten, és félve közelítem meg azt az ajtót, ahonnan a férfi hangja hallatszik. Kis résnyire nyitom az ajtót, amelyet a szobában lévő kis szekrényen lévő lámpa világítja meg.

   A férfi hangja egyre mérgesebbé válik... én pedig még egy kicsivel jobban kitárom az ajtót. Egy nagy darab, szakadt ruhában lévő alakot látok, aki épp a nadrág szíját hajtva ketté, közelít egy keskeny heverő felé. Ahol egy fiatal, sápadt, barna hajú nőt vélek megpillantani, akinek a keze a ragacsos, zöld szőnyegen hever.

   A férfi a csillogó csatos nagy csizmájában a nő fölé áll, és tovább ordít, miközben a nadrágszíjjal a nőt üti.

-          Kelj fel! Kelj fel, te büdös kurva! Büdös kurva vagy....

   A nő maga elé tartva a kezeit védekezéskép, szipogva könyörög a férfinak.

-          Hagyd abba! Kérlek, hagyd abba! – kérleli halkan, összehúzva magát. De nem sikít.

   Segítenem kell rajta. De mégis hogyan? Még is hogyan tudnék elbánni ezzel a nagy darab férfival?

   Valami ésszerű mód után kutatva, egyszer csak egy halk koppanás hallatszik a hátam mögül. Amikor megfordulok, a tekintetem a falhoz csúsztatott asztal alá esik, ahol egy apróra összekucorodott kis fiút veszek észre. Aki az ujjait a fülébe dugva, szorosan lehunyva tartja a szemeit, miközben az ajkait szorosan szorítja össze.

   Már épp azon vagyok, hogy oda lépve hozzá, a karjaimba vonva őt, elmenekülök erről a helyről, amikor a férfi dörmögve ki tárja az ajtót.

   A falhoz húzódzkodva  kísérem figyelemmel amint a férfi, még mindig a nadrágszíjjal a kezében, lehajol, és amikor észreveszi a kisfiút vigyorogva, megszólal:

-          Hát itt vagy, te kis szaros!

   Amikor megragadta a fiút, előjövök rejtekhelyemről, és a maradék erőmmel a férfi hátát és vállát ütöm, miközben azt kiáltom, hogy:

-          Ne bántsa! Engedje el őt, maga állat!

   Ahol érem, ott ütöm teljes erőmmel, de mintha meg se érezni az ütéseim súlyát  De én nem adva fel a küzdelmet ütlegelem tovább, és könyörögve kérem, hogy eressze el a fiút.

-          Hagyja abba! Ne... ne bántsa...”

-          Ana! Ana, kérlek térj magadhoz. Ez csak egy rossz álom!  - simogató, angyali hangot hallok a fülemhez egész közel. – Ébredj fel, Ana! – szólított továbbra is ugyanaz a hang.

   Ijedten és rémülten, ülök fel, s nyitom ki a szemeimet.

   Valaki aggódva von a karjaiba. Christian az. – ismerem fel az illatát, amelynek belélegzése nyugtatólag hat rám.

   Nem tudom, hogy mennyi idő telhetett el az ébredésem óta, de jelenleg most nem is ez foglalkoztat. Leginkább az érdekel, hogy mit keres ő itt?! És, hogy miért is álmodtam azt, amit álmodtam.

   Az álmomra gondolva, a hideg futkos a hátamon. Bár nem szeretnék rá emlékezni, még is erősen magam előtt látom, ugyan azt a jelenetet, amelyet álmomban láttam.

Annyira szörnyű volt az egész... de legfőképpen az, hogy nem tudtam segíteni sem a nőn, sem pedig a kisfiún. Aki pontosan hasonlított arra a kisfiúra, akit Christian – két képzeltem el, akkor amikor sikerült kicsikarnom belőle, hogy milyen volt a gyermekkora azelőtt, mielőtt Greace-ékhez kerülhetett volna.

   Édes istenem! Nem lehet, hogy éppen arról a jelenetről álmodtam, amelynek az emléke, rémálomként kísérti szinte minden egyes éjjelen Christian-t?

   És ha ez így is volna, én mi a fenéért álmodtam ugyanazt? És miért most, amikor ezelőtt még soha ilyenről nem álmodtam? – kérdezem magamtól, de választ most sem találok rá.
A tudatalattim is, az állát simogatva próbálta meglelni a választ, avagy valami értelmes magyarázat után kutatni, de mindhiába... sikertelenül járt.

   Amikor végérvényesen is tudatosul bennem, hogy hol vagyok, és hogy kinek is a karjai között ülök, hirtelen húzódok hátrébb.

-          Jobban vagy már? – kérdezi aggódó éllel a hangjában, amelyet ugyan úgy ki is tudok olvasni a szürke szempárból.

-          Igen – felelem bólintva, miközben a tekintetemet a mellettem, mélyen alvó gyönyörű kis angyalra emelem... – Hogy kerülsz ide... mármint ebbe a szobába? – kérdezem meg, némi idő elteltével, és újra felé fordulok.

   Ugyanabban a ruhában van, mint amiben az esküvőn is volt. Csak most nincst rajta sem a szmoking, sem pedig a nyakkendő. Az ing ujja a könyökéig fel van hajtva, miközben a nyakánál ki van gombolva két gomb.

   Vágyok arra, hogy a kezeimmel végig simíthassak a fedetlen területen, amelyet később az ajkaimmal követnék végig. De tudom, hogy nem szabad.
Egyrészről azért, mert nem lenne helyénvaló, másrészről meg ő sem engedné, hogy megérintsem.

-          Épp az ajtó előtt mentem el, amikor meghallottam a hangodat. Kopogtattam is, de amikor nem feleltél, aggódni kezdtem, így be jöttem. – feleli színtisztán. – Esetleg akarsz róla beszélni? – kérdezi.

-          Mi? Mégis miről? – kérdezek vissza zavarodottan.

   Most vajon igazat mond, vagy megint hazudik? Még is, hogyan tudnék hinni abban amit mond, avagy reagál, és tesz?

-          Hát az álmodról. Ami így megrémisztett téged – mondja.

-          Ó... nem. Nincs semmi jelentősége. Csak egy rossz rém álom volt az egész. Már nem is emlékszek rá... – vonok vállat.

   Minden nyugodtságomat beleviszem ebbe a válaszba, csak hogy ne faggathasson tovább arról, amelyről most nem igazán szeretnék beszélni, amit, most hol örökre el szeretnék felejteni, hol pedig válaszokat akarok kapni az álmomra.
Látszólag elhiszi, ugyanis egy megértő sóhaj hagyja el az ajkait, amelyek a tekintetemet kezdik vonzani, azonban van egy olyan érzésem, hogy ezt a témát úgy sem fogja annyiban hagyni...

...és még milyen is jó volt a megérzésem...

Sziasztok! 
Először is elnézést a fejezet késéséért. Másodszor, nagyon szépen köszönöm a javításokat (azaz a bétázást) "druszámnak" Dóry - nak! <3
Harmadszor pedig köszönöm az előző fejezethez írt kommenteket: "Névtelen -nek"; Gina - nak; Reni - nek; Tamara - nak és Forci - nak! <3
Remélem, hogy ez a fejezet is tetszett. És azt is remélem, hogy ennél a fejezetnél is megtiszteltek majd a véleményeitekkel. Amikért hálás is lennék nektek. :)
További kellemes délutánt, és hetet kívánok mindenkinek!

Love_Day

5 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Egyszerűen hihetetlen lett ez a fejezet is. Fura, hogy Ana ennyi idő elteltével álmodik csak Christian gyerekkoráról, holott most szó sem volt róla...
    Viszont az egy kicsit jobban érdekelne, hogy Christian tényleg csak véletlenül járt arra vagy szándékosan? Az utóbbin sem lennék nagyon meglepődve.
    Remélem, hogy Ana lassan észhez tér végre és legalább beszél Christiannal.
    Kíváncsian várom a folytatást. :)

    Love, Tamara Elizabeth Angel

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Gina vagyok Ez igazán érdekes rész volt, és még nem látom a végét ennek az álomnak. Pontosan nem értem miért ez, hisz ez nem az ő emléke.
    Az oké, hogy itt van és felkavarták őt a látottak és a találkozás De ez álom nem értem miért pont ez ??? Ha valamilyen Christianhoz vagy vele összefüggő álma lenne azt érteném de ezt ?? Remélem kiderül minden nemsokára. Pusza Gina

    VálaszTörlés
  3. hali

    isteni lett köszönöm
    jol is tipetltem az álom részre vonatkozva csak azt nem kalkuláltam bele h Ana álmodik Cris gyerekkorárol álmodik bár nem meglepö hisz 1 könyvbe megtudta h milyen is volt az szülő anya de az h most jött elö az szerintem kicsi Ana örökbe fogadásának körülményei és ujra találkozás hozta elö ezt az álmot
    és h Cris mit kereset ott nos talán direkt talán nem inkább az a kérdés mért nem ment haza és miért maradt a szüleinél??
    ja és gratulálok h van bétád további jo munkát mind2ötöknek
    alig várom a kövit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Gondolom nem leplek meg, hogy ha azt mondom hogy IMÁDTAAAMMM:D Furcsa hogy Ana ezt álmodta, mikor azt, hogy milyen volt Christan gyerekkora csak a 2. könyvben árulja el. Na mindegy ezt az aprócska kis bakit leszámítva, még mindig nagyon tetszett. Még mindig szeretem Christan új oldalát amit a könyvben nem ismerhettünk meg, és a kicsi Ana is tündéri. :) Remélem nem csigázol minket sokáig, és hamar egymásra találnak. :)))
    Epekedve várom a következő részt. Forci :))

    VálaszTörlés
  5. Szia, nagyon tetszett ez a fejezet is. Kíváncsi vagyok miért volt Anna álma és hogy mi lesz a következő fejezetben.Remélem hamarosan olvashatom azt is...

    VálaszTörlés

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°