2013. május 10., péntek

Part 16 (TELJES)

Drága olvasóim!

Nagyon sajnálom amiért nem hoztam eddig a folytatást! Úgy látszik, hogy jobb ha nem ígérgetek, mert sajnos akárhogyan is igyekszem, nem tudom betartani. :/ Amit szörnyen röstellek is. :(
Azonban, igaz kissé megkésve, de most megérkezett a folytatás (ami csak félig javított), amelyről csak remélni tudom, hogy tetszeni fog nektek. :$ 
Az előző részhez írt kommentárokat (amelyekre már válaszoltam is), hálásan köszönök: Forci-nak; Orsy-nak és Nóci-nak! 

A fejezethez nem kívánok egyebet, minthogy kellemes olvasást, és jó szórakozást!


Love_Day


Fogságban

   Bár minden olyan gyorsan történt, mégis úgy érzem, mintha az idő és a tér megállt volna körülöttem. A fejem és a lábam is szörnyen hasogat, de mindezt elnyomja bennem a mélységes rémület, és az ijedtség.
Miközben igyekszem magam kiszabadítani a biztonsági övből, sehogy sem tudom elkerülni azt, hogy bele ne tenyereljek a kitört szélvédő és ablakok üvegébe. Felszisszenek, amikor a szinte parányi szilánkdarabok felsértik a bőrömet  de amikor némi próbálkozás után sikerül kiszabadulnom az öv fogságából, kifele mászok a kocsiból.
   Amint lábra próbálnék állni, menten vissza is rogyok a szilánkos darabokkal övezett aszfaltra. De nem adva fel, addig – addig küszködöm magam, amíg újra nem sikerül talpra állnom. Biztos lábakon állva, ráveszem magam, hogy körülnézzek. Majd meglátom a horpadásokkal teli kocsimat, amelyből a benzin folyamatosan folyni kezd. Mielőtt valamely módon lángra kaphatna, nem törődve a kocsimban maradt táskámmal és irataimmal, bicegni kezdek minél távolabb, ám épp hogy csak pár lépést teszek, mikor hirtelen valaki magához ragad, és egy fehér kendőt tart az orrom elé, amely kellemes szagot áraszt. 
   A lábaim felmondják a szolgálatot, és a látásom is az egyik percről a másikra kezd elhomályosodni. Érzem, hogy kezd megszűnni a külvilággal a kapcsolatom, de mielőtt végleg elveszíteném az eszméletem, rájövök, hogy az illat, amit érzek, és amely ilyen kábító hatással van rám, nem más, mint a kloroform...

*Fanyaros bűz illatára ébredek, körülöttem törött porcelántányérok és üveg poharak hevernek szilánkosan. Amikor feljebb emelem a fejem, egy fiatal, sápadt, barna hajú nőt pillantok meg. Az arca eléggé megviseltnek tűnik. A karjain vörös, míg a  nyakán lila csíkokat veszek észre, amint egyre közelebb érek hozzá. Amikor felé nyújtom a kezem, hogy megérinthessem, hirtelen nyitja ki fájdalmasan ijedt, szürke szemeit.

- Ne! Christian, ne érj a mamihoz! – szólal meg meggyötörten, amelytől a szívem hasad meg. – Menj! Fuss! Szaladj, mielőtt visszatér! – kéri, mire a kezem félúton megáll és én kérdőn meredek az előttem fekvő nőre.

   Miért hív Christian-nak? – teszem fel magamnak a kérdést. - Hiszen az én nevem Anastasia.

- A mami nagyon, de nagyon sajnálja kicsim. Bocsáss meg... bocsáss meg nekem! – kéri suttogva.

   Egy könnycsepp folyik végig az arcán, majd amikor lehunyja a szemeit, a mellkasán heverő keze ernyedten csusszan le a teste mellé. Odamászok hozzá, próbálom felébreszteni, de már mindhiába, tudom.
   Egy csattanás. Az ajtó. Valaki jött. Valaki, aki félelmet kelt bennem. Káromkodni kezd hangosan és mérgesen, és amikor a közelembe ér, belém rúg, és a padlónak csapódik a fejem...*

   Hangosan felnyögök a fejembe nyilalló fájdalomtól, a szemeimet kinyitva az épp hogy halványan pislogó lámpáknak köszönhetően nagyjából be tudom mérni a helyet, ahol vagyok. Egy elhagyatott házban. A levegőben érzem a ház poros és átázott szagát. 
   Az egyik kezemet a fejemhez emelem, és amikor meleg nedvességet érzek a kezemen, rémülten nézem meg az ujjaimat, amelyeken vért veszek észre. Méghozzá a saját véremet.
   Cipőkopogás hangjára leszek figyelmes, mire újra fekvő helyzetbe helyezem magam, és a szemeimet szorosan lehunyom. Hallom, hogy egyre közeledik felém, és amikor ideér, egy erős rúgást érzek meg, amely a bordáimon talál el. A rúgás erejétől kiszökik az eddig visszatartott levegő a tüdőmből, és egy fájdalmas nyögés hagyja el a torkomat.

- Ezt a tulajdoni részesedés miatt kapod, te kibaszott kurva! – üvölti egy ismerős hang, egy újabb rúgás kíséretében, mire összegömbölyödöm a fájdalomtól. – Egy rohadt kurva vagy, akit mindenki csak ajnároz! – hajol le hozzám, majd belemarkolva a hajamba, hátra húzza a fejem, és így kényszerít arra, hogy ránézzek. 

   Megdöbbenek, amikor felismerni vélem, nem csupán a hangjáról már, hanem az arcáról is. Alig tudom elhinni, hogy ő az. 

- Ian... – ejtem ki a nevét, de a hangom csak alig hallható suttogás. – Miért? – kérdezem ugyanezen a hangon.

- Hallgass el, te ribanc! – kiabál rám, és egy akkora pofont kever le nekem, amelytől újra elveszítem az eszméletem...

   *Fáj a fejem, de még mindig ott fekszem a barna hajú nő mellett. Egy rendőrnő van itt, aki megakar érinteni, de én elhúzódom tőle. 

- Nem! Nem! Nem! Ne nyúlj hozzám! – kiabálok rá, amikor megfog. – Ne! – visítani kezdek, de amikor a saját hangom helyett, egy gyermekded hangot hallatok, eltűnnek a szavak. Nem tudok megszólalni.

   Mi történik?Hol vagyok? – kérdezem magamtól, miközben az ágyon fekvő nőt egy fekete hullazsákba helyezik. 
   Amikor a rendőrnő a karjában kifelé visz a szobából, az ajtóval szemközti tükörben a tekintetem megakad a tükörképemen, amely valójában nem is az enyém. Egy bronzhajú, szürke szemű kisfiú néz vissza rám. Nem! Ez nem lehet! – mondogatom magamnak elképedten, és a tenyereimet az arcomra teszem. 
   A tükörképen lévő kisfiú mozdulatai pontosan ugyanolyanok mint amilyeneket én produkálok most. 
De mégis hogy lehetséges ez? – teszem fel magamnak az újabb kérdést. – Hogyan?

- Most már minden rendben lesz, kicsim! – nyugtatgatni próbál egy számomra ismeretlen nő, aki átvesz a rendőrnőtől. 

   Próbálom magam kiszabadítani a karjai közül, de olyan erősen tart, hogy nem tudok szabadulni. Amikor meglátom, amint a hullazsákba fektetett nő holttestét tolják, összerezzenek a keserű fájdalomtól, amelyet a szívemben érzek....*

- Ébredj, te ribanc! – térít vissza a jelenbe a férfi, aki elrabolt, megvert... és most pedig az arcomra önt egy üveg vizet.

- Ian, miért? – kérdezem egy fájdalmas nyögés kíséretében. – Miért?

- Mert megkeserítetted az életemet, azért! – förmed rám gyűlölettel a hangjában, és ugyanezt az érzelmet látom szikrázni a kék szemeiben.

- De mégis hogyan? – teszem fel az újabb kérdést, amelyet másodpercekkel később meg is bánok, amikor megragadva a torkomat a hátam mögött álló oszlopnak szorít.

- Fogd be a szád, mielőtt előbb végzek veled, mint ahogyan azt terveztem! – sziszegi dühösen  majd elenged, én pedig háttal csúszom le a hideg betonra.

   Az egyik kezemmel a torkomhoz kapok, míg a másikkal a térdemen támaszkodva nézek fel Ian-re.
Nem találok magyarázatot a mostani viselkedésére. Eddig annyira kedvesen és barátságosan viselkedett velem, most meg? Megrémít! 
   Mindössze alig néhány perc telik el, amikor mind a ketten cipőkopogásra leszünk figyelmesek. Ian a karomat megragadva ránt fel hirtelen, és szorít magához erősen. Felnyögök, amikor erősen belemarkol a karomba, és a zsebkés pengéjét a nyakamhoz tartja.

- Maradj csendben! Egy pisszenést se, vagy elvágom a kecses kis torkodat! – morogja a fülembe, miközben arra várunk, hogy az a valaki, akinek a lépteit egyre közelebbről halljuk, végre felfedje magát.

   Meglepetten, és egyben haragosan meredek a tőlünk alig pár lépésnyire megálló szőke nőre. Ha nem szorítanának a nyakamhoz kést, és ha nem fájna minden porcikám, akkor most legszívesebben kiszakítanám magam Ian erős vaskarmai közül, hogy aztán elláthassam a baját annak a nőnek, aki miatt nem tudok együtt lenni Ötven árnyalatommal.

- Lám – lám! Ha nem bolondítottad volna magadba Christiant, talán akkor nem így kellene, hogy újra találkozzunk – sétál felénk, mire Ian elenged, – mire én visszahuppanok a nedves kőre -  csak hogy aztán egy csókkal üdvözölhesse a nőt.

   Elképedek a jelenetet látva, amit Mrs. Robinson észre is vesz.

- Látom elcsodálkoztál azon, hogy én és Jack ilyen közelről ismerjük egymást – jelenti ki, mint sem kérdezi.

- Jack? – kérdezek vissza a nevet hallva, nem foglalkozva a kijelentésével.

- Igen, Jack! Ugyanis ez az igazi neve – bólogat, miközben végigsimít az említett karján, akinek a szája egy széles mosolyra húzódik.

   Fintorogva nézek kettőjükre, de legfőképpen a mélységesen gyűlölt nőre. 

- Mit akarsz tőlem? – szólalok meg, mikor már nem bírom tovább nézni az undorító enyelgésüket.

   Elszakadva Ian-tól, vagy Jack-től, visszafordulva felém, még közelebb lép hozzám.

- Ugyan mit akarhatnék én tőled, kislány? – kérdezi lehajolva hozzám, majd az államat megragadva kényszerít arra, hogy a szemébe nézzek. – Egyszerű. Csak is Christian-t.

- Már nem vagyunk együtt, ezt te is nagyon jól tudod! – mondom állva a hideg tekintetét.

- Ó, igazán? Akkor mégis miért jött utánad, közvetlen azután, hogy te visszatértél Seattle-ből? – teszi fel az újabb kérdést, még jobban megszorítva az államat.

- Miért nem őt kérdezed? – kérdezem gúnyosan.

- Mert nem hajlandó velem szóba állni – feleli dühösen. - Mert engem hibáztat azért, amiért te anno elhagytad! Miattad minden kapcsolatot megszakított velem! - idegesen ereszti el az állam, majd feljebb emelkedve ellép tőlem. – De tudod mit? A mai találkozásunk után, úgy döntöttem, hogy ha Christian nem lehet az enyém, akkor a tied sem lehet! – mondja, és egy fegyvert ránt elő a táskájából.

   Mielőtt meghúzhatná a ravaszt, Christian jelenik meg, akit Ian egyből le is támad, azonban Ötvenem gyorsabb, és elhajol a felé lendülő ököl elől...

10 megjegyzés:

  1. Wáo!
    Hát ez.... ez..... em találok szavakat: fantaszikusan király lett. Nagyon akcio dús volt,-csendesen jegyzem meg, màr a részlet is, mit kaptunk.
    Állati jó, kapunk visszatekintést Christian gyerekkorába, -bár az nem egészen világos hogyan is-tök egyedi ötlet. Megkockáztatom, hogy eddig szerintem ez a legjobb fejezet.
    Gratulálok! :))
    Csak igy tovább, siess a kövivel. :)
    Puszi Forci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Forci!

      Hálásan köszönöm, hogy most is írtál! És, hogy tetszett a feji, nos annak nagyon örülök! :) Valóban akciós mivolta lett, de annak is szántam és terveztem is a fejit, és az, hogy az is lett valamelyest, igazán örülök is neki. :) Igazából még az igazi magyarázat arra, hogy mégis hogyan és hogy miért is álmodja meg Ana Christian gyerekkorát, azt sajnos még nem igazán tudom meg mondani. Még nekem is nehéz megmondani. Talán a Christian iránti szerelme miatt álmodja ezeket az álmokat. Talán a kettőjük közötti kapcsolat annyira erős, hogy vmi oknál fogva Ana, az helyet, hogy vmi vidámabb - boldogabb jövőbeli álmot álmodjék, inkább Christian gyerekkorát álmodja. Amely során, megtudhatja, hogy mégis mi történt Ötvennel. :)

      Köszönöm a szavaidat, és a gratulációdat! Nagyon jól esik. :)

      Puszi!

      Love_Day

      Törlés
  2. Szia!

    Ez nem is tudom. Ez most hogy?! Ana "megtudja" mi történt Chris-sel amikor kicsi volt? Nem értem pedig nincs is még késő, de ez hogy jött ide? Nem rossz értelembe. Egyre jobban kavarodnak a szálak, Ian = Jack? Mi van??
    Eddig még nem volt olyan fejezet, amiben ennyi esemény és információ lett volna egyszerre. Az ember nem tudja hova kapja a fejét :) Nagyon jó.
    Szerintem ez a fejezet egy olyan, hogy hogyan fogjuk meg mégjobban az olvasókat, és hagy gondolkozzanak hogy mi is történik most.
    Ez eszméletlen. Nem tudom hogy csinálod, de .. Gratulálok, :)
    Kell ennél több :)
    Alig várom a folytatást.

    Ha nem tudsz időpontot mondani, hogy mikor jön a friss feji nem gond. Egy ilyen JÓ történetre megéri várni :)


    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nóci!

      Hálásan köszönöm, hogy írtál! :) Örülök, hogy tetszett a feji! :) Nos, igen. Ana így tudja meg, hogy mi is történt Christian - nal, így tudja meg, és tudja átérezni azt, hogy milyen érzés volt, Christiannak akkor amikor kicsi volt, vagy vmi ilyesmi... :$
      Igen, Ian=Jack.
      Nos, igen. Való igaz, hogy ebben a fejiben több esemény, fordulat és információ volt, mint a korábbiakban. De ezt így is terveztem. Mármint, hogy későbbre terveztem... s igyekeztem nem annyira egybe csapni, bár szerintem egy kicsit összecsapott is lesz ezek miatt a hirtelen sok információ miatt... vagy nem is tudom... :/

      A szavaidat, és a gratulációdat szintén nagyon szépen köszönöm. Igazán jól esik. :)
      Az utolsó két mondatodnak pedig nagyon megörültem, és tényleg, borzasztóan jól esik, hogy így véled, és hogy így ezt írod nekem. :)

      Love_Day

      Törlés
  3. Azt a rohadt! :D
    Hát ez nem volt semmi! :)
    Totál nem erre a folytatásra számítottam!!
    Most Ana megfogja ismerni Chris multját úgy, hogy álmaiban a múltban jár kicsi Chris bőrében? Ez nagyon tetszik!! :D
    De te aztán rendesen kevered a dolgokat itt.. Eddig arról volt szó, hogy az első könyvet folytatod... Nem értem Jack most hogy került ide? Vagyis Ian? Honnan ismerik egymást? Vagy itt is úgy történt mint a könyvben, hogy valami munkahelyen találkoztak ahonnan ki lett rugva Ana miatt? Vagy mi van most? Úgy szeretem hogy nem értek semmit! xD
    De ez a hülye banya mekkora köcsög! És igen, jól vetted észre... Útálom!! Hülye pedofil! De ha annyira akarja Christ akkor mi van Jackkel? Csak azért van, hogy legyen valakivel? Hagyja már Christiant békén! Eleget szarakodott már vele!! Maradjon csak a pincsijével!
    És akkor most amúgy Ötven hogy került ide? xD Ez olyan volt mintha nyomkövető lenne... Vagy valami... Olyan furcsa hogy tudta hova kell menjen. Vagy azt a ribancot követte? De akkor honnan tudta hogy utána kell mennie? Ez nagyon szuperhősös volt! :P
    De hatásos! :D Egyre több esély van arra, hogy Ana visszamegy hozzá. Ha továbbra is gyüjti szépen a piros pontokat... De gondolom az sokat számít, hogy az a banya is alátámasztotta azt a tényt, miszerint Christian már úgy 2 éve szóba se áll vele... :D
    Megérte várni, egyszóval tetszett, és tele vagyok kérdésekkel. :)
    Most kicsit az átlagosnál többet írtam, de csak úgy jöttek a szavak. Most ez tisztára olyan írósos feeling volt! xD Ahogy ti szoktátok mondani... Jött az ihlet. :P
    Várom a kövit! Most nagyon kíváncsi vagyok mik fognak történni! :D
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Orsy!

      Hálásan köszönöm, hogy ismét írtál. :) És nagyon örülök annak, hogy tetszett a mostani feji, és hogy le is írtad, hogy mi miért is. :)
      Az első kérdésedre a válaszom, egy határozott IGEN! Bár bevallom, először nem így terveztem, mármint hogy ilyesmit veszek bele, de mivel korábban a történet elején is volt egy ilyen hasonló álma Ana-nak, így nem hagyhattam ki, hogy most újra ne vessem bele. De kimondottan nagyon örülök annak, hogy neked ez tetszik. :)
      Igen, továbbra is az első könyv után folytatom a történetet, csak kissé másképp. Igaz Ian-t a második könyvben ismerhettük meg... igazán, de itt ebben a történetben, nálam nos, Párizsban, ott ahol Ana dolgozik. Tudom kissé csavaros így első s talán második hallásra is, de kellett valaki, akit Ana is ismer, és akit Mrs. Robinson is... s mivel a harmadik könyvben kiderült, hogy ki is Jack, így gondoltam azon a folyamon amelyen most őt így bemutattam vmelyest, az kell. Kell, hogy vmi kapcsolat is legyen így ez téren közöttük.
      Ian azaz Jack pedig Ana munkatársa annál a könyv kiadónál, ahol Ana dolgozik... de ha nem felejtem el, akkor erre majd még kitérek a fejiben, mármint hogy ki is ő...
      És igen, vhogy itt is úgy történik mint ahogyan a könyvben, hogy kirúgták ezt a "Jack-et"...
      Hogy Christian hogyan került ide? Nos, a folytatásban kiderül. ;)

      Köszönöm, hogy írtál, és hogy ennyit... annak nagyon örülök! :)

      Puszi!

      Love_Day

      Törlés
  4. hali

    hát ez ..huu ...nem semmi
    elrabolták
    utálom ezt a trolt és Jacket is
    de Chris h került oda??
    várom a kövit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Reni!

      Neked is hálásan köszönöm, hogy most is írtál! És nagyon örülök annak, hogy neked is tetszett. :)
      Bevallom én sem kedvelek őket, de kellettek ide, és éppen ezért is írtam bele őket.

      Hogy Christian hogyan került oda, azt természetesen majd a folytatásban kiderül, remélhetőleg. ;)

      Üdv!

      Love_Day

      Törlés
  5. Ejha csajszi te aztán csűröd csavarod a dolgokat, de még hogy? :)
    Nagyon tudsz, eszméletlen jó lett a fejezet. De mint mindig a végével gonosz vagy. Igaz ez ösztökél, hogy még jobban várjuk a kövit. Sok ilyen szuper ötletet továbbra is, és bocsánat ha nem mindig tudok írni kuszák a dolgok nálam, de ha írni nem is olvasni mindig olvaslak.
    hajrá a kedvenc párosunknak ne légy sokáig gonoszka velük, inkább kapjanak azok akik megérdemlik nekik pedig happyt :)


    Hajrá továbbra is és sok pusszz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lizzyke!

      Hálás vagyok amiért írtál nekem. :) És, kimondottan nagyon örülök neki, hogy neked is tetszett a fejezet! :)
      Tudod, igyekszem! ;) Juj, de imádok gonosz lenni. xD Hát reméljük, hogy lesz és hogy jönnek is majd, az ilyen ötletek, de ha jobbak sem baj. Nem igaz? :)

      Egyáltalán nem haragszom rád, de ezt már mondtam is neked, de azért elmondom még egyszer. S az mindennél jobban kárpótol, hogy olvasol. :)

      Hát, hogy végleg happy lesz -e, nos az majd kiderül! ;)

      Köszönöm, hogy írtál!
      S csak viszont kívánni tudom neked is, hogy HAJRÁ!

      Sok puszi neked is <3

      Love_Day

      Törlés

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°